What goes around comes around!

Nog är det förbannat intressant
för att inte säja jävligt fascinerande,
hur "vissa" människor kan trampa
över lik,fiffla,ljuga,manipulera och
bete sej som SVIN för att tillfredställa
sitt förvrängda EGO.

Gång på gång.
År ut & år in!

Men det mest löjeväckande är att 99%
av folk runtomkring tycks va mer eller
mindre intelligensbefriade och inte SER
hur fan det står till där uppe!

MEN.

Förr eller senare kommer sanningen
ifatt dom.
Som en jävla spark i skrevet,utan nån
somhelst förvarning.

Då kan dom ju stå där ock kvida eller
åka på det ruttna bananskalet till akuten.

Jag kommer iaf va den första som fnissar
lite lätt och tänker:
"Ja,ja-den som gräver åt andra........."

Nu skojade jag lite,jag kommer förstås
stå och asgarva tills jag kissar på mej.

Jag ska skratta och skratta och skratta
ända tills det inte finns nåt skratt kvar!

För man blir vacker (vackrare) av att
skratta mycket!

Då kan dom stå där och va jävligt fula
och ha inihelvete ont.

LÄNGE!!!!!

4 ever typ!


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

DU är bäst! wiiiiiiiiiiie

2010-04-22 @ 15:36:45
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: majso "thefuckingqueen" svarar:

Princess: Manny fanks!

Do vi anderstand each other....YES! ;D

2010-04-22 @ 15:46:52
Postat av: Katarina

YES YES Sååååå jvla BRAAAAA och TRÄFFANDE Håller med FULLKOMLIGT......Comes around goes around.......Synd att dumhuvudena är så självsäkra när de kloka är så tvivelaktiga......PUSSSS

2010-09-23 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0