När man har gröt i hjärnan!

Folk går verkligen på
det här med Tv reklam!

"Få en slank och fin body
lagom till sommaren".

"Använd Indoor walking
ett par minuter om da´n,
och du går ner 356 kg på
bara ett par veckor".

"Äntligen får du drömkroppen,
beställ den här smidiga mojängen
och grannarna kommer bli gröna
av avund".

Jomenvisst!

Jävla ärkepuckon som betalar
FULLPRIS och tror att bara dom
har en Indoor walking så kommer
dom i bikinin på ett par veckor.
Eller badbrallorna,what so ever!

Det räcker för fan att springa
runt i lägenheten,huset eller
hoppa lite i sängen,bara man
får upp flåset tillräckligt.
(kostar gratis lixom)


Om ett par veckor kommer den här va till salu,när "köparen"
inser att han/hon INTE gått ner flera hundra kilo och dessutom
inte ens tyckte det va kul att lunka omkring INDOORS!

DÅ kan jag slå till och ge ett skambud!

NEJ,jag ska inte använda det,jag ska alla
jävla bikinisar på den eftersom jag redan
"HOPPAT" MEJ I FORM!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0