När man är korkad i hela skallen...

...och har förstört ett
par Converse bara för
att man inte fick tag på
helröda "just in a moment".

Då får dom stackars skorna
lida så inihelvete TVÅ gånger.

Nu måste jag köpa "riktig"
textilfärg och göra om.

IGEN!

Chuck Taylor hade troligtvis
givit mej en fet käftsmäll
om han sett vad jag gjort.

Jag har vanärat på HÖG nivå!

Dagens ord:FÖRLÅT!
(ska aldrig hända igen)




Bakom märket skymtar man originalfärgen:vit & rödrandigt!
Nu ett minne blott!


Och Klorin funkade ju jättebra....NOT!


Kommentarer
Postat av: Petra

Typiskt :( !! Men nu MÅSTE du säkert köpa ett par nya...se det positiva!! ;D

2010-04-10 @ 16:20:37
Postat av: Majso svarar:

Petra:PRECIIIIS!

Man ska fan inte gråta över "småsaker"!

Och såklart,jag vill ju ha ett par Vita kompisar till mina låga!Tack för tipset vetja ;D

2010-04-10 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0