Man vill bara spy på vädret!

Fast det gör man ju
förstås inte.

Inte på riktigt iaf!

Istället åker man och
köper ättika för att baka
lite maränger,och när man
väl gjort det och börjar
vispa så händer det inte
ett jävla skit!

Bortsett från att vispjäveln
håller på att brinna upp
när man har stått i 3½ tim
och fått kramp i gäddhänget.
(som jag knappt har,men ändå!)

SÅ bra gick det!

Men så fan att jag gav upp!

Jag hällde helt enkelt
maräng-jävla-smeten
i bakformar!

Slösa på socker och
äggvita till ingen nytta-
NEJ,det går INTE för sej!

Iaf,sen ville jag göra
hemgjorda Mums Mums,
och då är det ju bra,för
att inte säja en förutsättning
att ha gelatin hemma.

Hade vi det då????
NÄE!

(Byggsilicon funkar INTE!
Ej heller pattsilicon,som
jag iof inte heller har!)

Så jag gjorde en kassler
och broccoligratäng istället.

Smakar ju kanske inte lika
fluffigt och sött som Mums Mums,
men vaddå,det är ju fettet jag
vill åt.

Moahaha!

Hoppsan Hejsan vilken
najs tisdag!

Jomenvisst serru!


Totalt ätbara maränger.....trots allt!


Mmmm....med extra mycket Prästost i,fastän jag inte
är ett jävla dugg religiös!
Amen vaddå´rå-spela roll,det är ju FETT(gott)!


Nu framgår det inte jättetydligt,men tröjan är SPYGRÖN för
att riktigt BETONA dagens väder och det dåliga mående detta
för med sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0