Man slutar tamme fan aldrig förundras!!!!!

Jag är pissed.
Pissed.
Pissed.

PISSED och inihelvete
besviken på hur folk kan
sitta och kasta sten i glashus.

Dag in & dag ut.
Vecka in & vecka ut.
Månad in & månad ut.
År in & år ut.
Decennium in & decennium ut.

Ni kanske hajjar va
jag menar!!!!

Iof lutar det väl mer åt
"kasta pil i respirator" nu.

Yada.
Yada.
Yada......

Jag är så förbannat trött
på folk som tror dom är
bättre och förmer än oss
vanligt dödliga.

Smorda munläder.
Fejkade smil och inte
en jävla bokstav rätt.

Inte nånstans finns det
en kombination så det funkar
att få ihop ett helt ord.

Måttet är rågat sen 1848 typ!

Har det runnit över eller
har det runnit ÖVER?????

Precis!

Så mycket att det kan liknas
vid Atlanten ungefär.

Eller dom sju världshaven!

Men,men!

EN VACKER DAG,som dom säjer!

DÅ,om inte förr släcks den
flimrande 15 wattaren och
exploderar!!!

Som jag väntar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0