Krakel & spektakel!

Jaha ja.

Idol-Erik har gått och
skaffat ny flickvän.

Prinsessan Madeleine och
Jonas Bergström "säjs" ha
en fnurra på tråden,så nu
ska Madde tydligen dra iväg
"Over there" ett tag.

Jobbigt!

Ja inte att Idol-Erik fixat
ny brutta,han är typ lite för
ung för mej anyhow.
(jag gillarn inte heller för den delen!)

Men lilla Madde & Jonas.

Fan va trist om dom inte
hittar tillbaka till varann
igen lixom.
(fast jag tror att Madde bara vill
iväg och shoppa-ett par månader)

Oj,oj,oj!!!

Så det blir alltså bara ETT
bröllop i sommar.

Kungligt alltså!

För min del hade dom kunnat
få lägga "Årets bröllop" en
annan dag än just 19:e juni.

Det är ju fan MIN födelsedag!

Hålla på och tjafsa med vimplar
och upptryckta t-shirts och sitta
klistrad framför Tv´n vid halv
fyra hugget på em för att se fjanten
Daniel & Peter Magnusson (förlåt,Vickan)
i nån kyrka!

Det är MIN födelsedag och
den vill jag fan ha ifred.

Samma sak när jag fyllde 10.

DÅ gifte sej kungen!

Förtog ju lixom hela grejen.

Jag ska INTE se spektaklet på
Tv iallafall.

Jag kommer ha fullt upp med
andra saker.

Brygga kaffe och stå på
min balkong  och vinka
till folket på borggården under.

Dessutom är min tårta minst
lika(nästan)hög som deras.

Fast fan så mycket snyggare!
(Och godare...förstås)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0