In my hood

Vilken toppenfredag alltså!

Först en massa "match"
och på em kom kvarterets
egen lilla Påskhare.

Jag fick present!
IGEN!

Vi fikade & tjattrade.
(jag mest!)

Sen Tv & mys med
mat och supergod
Pannacotta som stod
i kylen och väntade.


Söta lilla grannen och hennes H.
(Och mitt eget  ♥-a förstås)


Det här är det finaste ägg jag NÅNSIN fått!
Tack sötaste goa P.
Och inuti ligger en STOR hög med dom godaste
små chokladägg man kan tänka sej!

Fan vad jag är lyckligt lottad som har
så fina vänner!
(Tack för att ni finns & förgyller mitt liv)


Panna cotta med vit choklad,hallon,passionsfrukt & choklad.


Kommentarer
Postat av: Petra

Klart man ska skämma bort sina vänner!! :D

Konstiga ägg till konstiga vänner!! ;D

Vad god pannacottan såg ut!!

Kramelikram

2010-04-10 @ 13:32:09
Postat av: Majso svarar:

Petra: <3 ;-)

Mmmmm,den va verkligen supersmaskig!

Puss från 15

(P.s just det där med "konstiga" va bra-"arty" lixom!) =D

2010-04-10 @ 13:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0