Fy fan...

...vad jag fullkomligt
HATAR att tvätta.

Ja,det är ju inte så att
jag behöver gå till bäcken
med byken precis,men ändå!

Ändå är det så jävla trist.

Trist och tidskrävande
och jobbigt.
Allra helst att hänga skiten.

Måste ju stå på en pall för
att räcka upp till tvättlinan.

Annars fastnar armarna i
upprätt läge,så det ser ut
som om jag gör gymnastik.

"Armarna uppåt sträck"...
       I LÅST LÄGE!

Och sånt sysslar ju inte
jag med.
Gymnastiska övningar alltså!

Men iaf,nu finns det ingen
återvändo alls...

MÅSTE tvätta på fredag.
Eller nästnästa.
Kanske!

Men,som vi säjer:

"Vafan,det finns ju dom
  som inte gör annat än
  tillverkar kläder".







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0