F.F (frivilliga friluftsklubben)

Jag älskar verkligen att
gå i skogen och höra
fågelkvitter och sicksacka
mellan hundskit!

Problemet är bara att jag
har en skapligt bred bakdel
som inte alltid vill resa sej
ur position.

Idag fick jag både upp arslet
OCH tummen ur.

Naturligtvis skulle jag ju tagit
med mej en termos kaffe och
suttit på en mossig sten därute
in nowhere,men det gjorde jag
ju inte mitt pucko.

Så det enda jag gick och tänkte
på va Gevalia.
Gevalia.
Gevalia.

Är man en böna så är man!


Kramas lite!


Jag slet som ett jävla djur för att få till lite eld,och så
hade jag ändå inga cigg med mej.Och inget kaffe!
(Big waste of time)


Tur att jag byggt mej ett vindskydd och kunde vila
efter eldpärsen!


Efter min lilla Powernap va jag på banan igen-
hoppade "Indianen" typ hela vägen hem..........
hem.......till mitt kaffe!!!!


Kommentarer
Postat av: Ebba & Tilde

Haha, du det var vi som byggde kojan med skolan när vi var i skogen. ;)

2010-07-29 @ 14:04:20
Postat av: majso svarar:

Ebba & Tilde:Schhhhhh,vi låtsas att det är jag =))

2010-07-29 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0