Dagens BAUTA kap

Vissa saker kan man
helt enkelt inte få för
många av.

Och som vi alla vet,så
blir man inihelvete glad
av en rejäl färgklick.

Det måste ha varit nån
mening med att jag gick
just där jag gick idag.

Kastade en snabb blick.
Fortsatte gå,men hörde
en röst inifrån som sa:
"Gå tillbaka".
"NU".

Så då gjorde jag det.
Inte vet jag,men det
kanske har nåt med
aliens att göra.

Kan faktiskt va så!!!

Som ni säkert förstår,
så handlar det om skor.

Och inte vilka skor som
helst,ni känner ju mej.

Visst!

Traskar in och möts av en
väldans trevlig liten expedit.

Så fort jag ser dom sprider
sej ett lugn i magen.(chipet)

Provar.
Struttar omkring lite.
Speglar fötterna!

ETT par kvar i min storlek.
ETT par kvar i den färgen.

MEN.

Nån annan som provat dom
före mej,har kladdat ner
dom och typ varit jävligt
ovarsamma.

Hur fan kan man lixom?!

Ungefär som när man kommer
och ska köpa tröja,eller för den
delen linne eller så,och så ser
man att hela jävla urringningen
är inkladdad med underlagscreme
och kladd och snusk!

Fan vilka grisar!

Nåväl,nu va det ju skorna
det handlade om.

Iallafall.

Jag visade det lilla butiksbiträdet
vad jag funnit på skorna.

OJ då,sa hon!
Ja,oj,oj sa jag,sånthär vill
man ju inte betala fullpris för.

Och Gud vet om det ens går att
få bort fläckarna utan att det
blir ännu fulare fläckar.

Döm om min förvåning när
hon typ utan att blinka drar
av 400 kosingar,bara sådär!

Eh,ok-jag blev helt ställd.
Och jävligt mycket lyckligare.

Annars brukar det minsann heta:
"Jorå,jag kan dra av 25 spänn,det
där går bort om du tar lite diskmedel
eller kanske sko-fläck-borttagning-super-duper!

TYP!

Jag bah:
"Jo,eh,jag köper dom,får väl
försöka ta bort det hemma-
OM det går"....

Vilket jävla kap asså!

Om fläckarna gick bort???

Skulle väl tro det va!

Jag KAN väl det här
med skor lixom!

HAPPY!
HAPPY ME!


Grönt ÄR skönt!


Lite "matching" så är allt som det ska!


Kommentarer
Postat av: Leo

Wow vilket fynd!! och vilken bra försäljare, så ska man göra! Grattis till dig, väntar på massa snygga bilder på dig och linnet och skorna. ;) Kramisar

2010-04-13 @ 21:47:40
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Tack skaruha.Ja ibland har man tur,OCH hittar "pärlor" till försäljare!Me like!

Vem vet,det kanske rentav blir en grön hoppbild imorr´n,he,he!

=D

Kramis!

2010-04-13 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0