Chips utan s!

Har ni känt nån gång
att ni går omkring med
en obehaglig känsla
i kroppen?

Nåt känns jävligt mysko
men man kan inte sätta
fingret på vafan det är!

Jag är iaf i ett sånt icke
förklarbart tillstånd nu.

I över en vecka har jag
känt så.

Haft ett tryck i skallen
och över bröstet(n).

Unt so weiter!

Säkert PMS säjer ni.

Såfan heller svarar jag.
Inte alls!

Alltså,det KAN va så att
jag blivit bortförd av aliens.

Varför inte lixom.

Konstigare saker har
ju fan hänt.

Dom har säkert utfört en
massa jävla tester hit
och dit på mej.

Opererat in chip i skallbenet
som inte går att ta ut.

Bara för att hålla koll på
mej,dokumentera allt.

Och kunna hämta mej igen
för att fortsätta sina viktiga
experiment tills jag trillar
av pinn.

Det KAN va så,för som sagt,
KONSTIGARE saker har
faktiskt hänt!

Förklara annars varför jag
inte vägde som en elefant
i morse t.ex,fastän jag svullat
som en gris och INTE motionerat
ens en halv kilometer.

Naturligtvis har dom fixat
till det såklart.

Nåt pyttelitet "förbränningschip"
som gör att jag KAN käka precis
hur mycket jag vill,om jag vill
utan att behöva reservera plats
i Kolmårdens Elefanthus framöver.

Strålande!

Nästa gång dom "tar" mej ska
jag skriva en lapp och klistra
på magen.

En lapp där jag ber dom "chippa"
till mej så jag kan se vartfan jag
lägger alla grejer jag glömmer bort
att jag lägger på omöjliga ställen.

Som nu när jag idiotletat efter
min bruna tofs i 12 timmar utan
tillstymmelse till framgång.

Det ska jag skriva.

OCH att jag får Lottoraderna
visualiserade för mej till alla
dragningar som finns!

NANO,NANO!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0