Broskbitar!

Faktiskt,så har  jag sett på
"Anna Anka söker assistent"
ett par gånger.

Hm!

Förra veckan såg bara sista
10 minuterna,vilket räckte
för att jag skulle börja flabba
åt den där Magnus som är med.
(dom andra ska vi ju inte prata om)

Men hallå,vad är det för kille!!!
Och vad är det för folk över-
huvudtaget som ens funderar
på att förnedra sej så i Tv!!

VA!

En av tjejerna stod dessutom
mitt framför fru Gummi Anka
och upprepade:

"Och det ber jag om ursäkt för".
"Och det ber jag om ursäkt för".

Men iaf,den här Magnus,vilken
jävla lirare det är.

Han har bara det bästa.

Han gör bara det bästa.

Han är typ snart uppe i
1000 flighter och VET
minsann hur man packar
en resväska.

Väldigt viktigt!

Han har naturligtjävlavis
en amerikansk bil hemma.

Han har erfarenhet och vet
hur man ska göra...i ALLT!

OCH,han har tammefan
ursäkter för ALLT oxå.

Yada,yada-såna där
förbannade "skrytnissar"
känner man ju igen.

På lång väg!

Har man erfarenhet av
det,eller har man
ERFARENHET av såna!!!

Att han dessutom inte kan
prata ordentligt och ser ut
som en valross gör ju inte
saken bättre.

Fast,valrossar kanske oxå
är fulla med brosk så då lär
ju HAN och ingen annan få
det där mer än fjantiga
"förnedra-dej-hela-jävla-tiden-assistent-jobbet"!

Kvack,kvack.


Jorå!Man ser ju hur duktig han är!
Eller hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0