Big big shame

Ibland är det synd
tycker jag.

Jävligt synd att man
blivit utrustad med
taxben....

Små korta saker som
absolut INTE lämpar
sej att gå omkring i
en klänning.

När jag för en gångs
skull hittar en riktig
fining och bah:
"DEN vill jag ha",så
blir man raskt påmind
om att det inte alls skulle
passa den här bodyn.

Förvisso hade det blivit
långklänning på mej,men
ändå lixom.

GAAAH!
(vissa gener hatar jag!!)

Å andra sidan,hur flebbo
är det inte med klänning.

Egentligen!

Finns ju inget värre än
att känna låren klibba
ihop under kjoltyget.

Tänkte inte på det!

Såja,nu lägger vi
ner den funderingen!


Klänning från Vila

Förresten skulle inte tuttarna få
plats under bandet i midjan heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0