Älskade vän!

Tänk vad livet vore
fattigt utan vänner.

Jag skulle typ förgås
av leda om jag inte
hade dom jag har.
(Hoppas ni förstår &
känner HUR mycket
ni betyder för mej!)

Som i em t.ex.

Spontanbesök av
söta P & hennes E.

Bara sådär apropå,
när man tror att man
ska sitta och pimpla
kaffe,lyssna på radio
och kolla ut genom
skitiga fönster.
(utan kackel)

Då står hon(dom)där
och skiner ikapp med
aprilsolen.


Dessutom fick jag en bra anledning att lätta på "trycket"
bland kakburkarna i frysen!


Kolla,kolla,kolla vad jag fick!Massor med receptböcker.
Blev så glad att jag fick en tår i ögonvrån.

TACK så jättehimlanssupermega mycket.

Fina,fina P som kom med "presenter".
Påskharen och hans godisägg kan slänga sej i väggen!
Det här är stort!
Det här är STÖRST!


Kommentarer
Postat av: micha

då får jag ta och skriva av nåra recept då;)

<3

2010-04-04 @ 17:43:45
Postat av: Mami svarar:

Micha:Det kan du ta och göra vettu ;)

<3

2010-04-04 @ 19:08:22
Postat av: Petra

Det var så lite så kära vän!!

Tack för gott fikabröd och tack för att ni lyssnade på mitt gnällande!!

Kramelikram

2010-04-05 @ 13:52:54
Postat av: Majso svarar:

Petra:Varsågod & varsågod!:D

Sen tyckte jag/vi iof inte att det va nåt gnällande,snarare konstaterande på hur läget ligger till lixom.=)

Puss&Kram från härborta!

2010-04-05 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0