Airdiving och knä(ppa)hopp!

Kände mej tvungen att
gå ut i eftermiddagsblåsten.

När det ändå är windy ute
behöver man ju inte känna
sej totalt blåst (i sej själv)
och kan utan bekymmer
passa på att testhoppa.

Detta UTAN att bry sej om
ifall grannkärringarna står
och glor bakom gardinerna!

Faktum är att jag fullkomligt
ger blanka fan i vad dom tycker.

Jag bjuder på det!

Så har dom nåt att
snacka om i affären
imorron.....
(om dom inte får "ligga" ikväll
och får annat att tänka på!)


Dykklubbarna får gärna ringa om dom vill ha mej med i
nån utbildningsfilm!
(kolla in damphänderna!)


Det s.k "Hälsingehoppet",fast utan knätofsar.
Tofsen har jag som synes i håret istället!
(jävla tur att jag inte slog i lyktstolpen)


Bättre sent än aldrig:"Påskharehoppet".

(Och vad skymtar nere i hörnet,om inte Cindy!!!!)

Fotnot:"Indoor walking" a waste of money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0