Viktigt!

Som innehavare av denna blogg
vill jag här och nu säja nåra saker
till dom/er som läser.

Främsta syftet med att jag skriver
här,är att ventilera mina känslor.
För MIN EGEN SKULL.

Vissa skriver dagbok andra kanske
inte gör ett skit.
Och DET är ju helt & hållet upp till
var och en.

OK!

Ingen och då menar jag verkligen
INGEN är på nåt sätt TVINGAD
att läsa här.

Det valet gör man helt själv.

ELLER?

Gillar man inte det som skrivs,så finns
det ju ett väldigt enkelt sätt att åtgärda
detta eventuella problem:

Man besöker helt enkelt INTE denna blogg.
Man ger helt enkelt blanka fan i att trycka
på ENTER...

SIMPLE AS THAT!

KRAM!
     ♥








Kommentarer
Postat av: micha

BRA skrivet...I LOVE din blogg

1:a med att berätta det

någon mer som är på? ;)



<3<3<3<3<3<3

2009-09-29 @ 08:36:20
Postat av: micha

jga älskar din blogg!!

1:a med att tycka det

någon mer som är på? vem blir 2:a ;)



<3<3<3<3<3

2009-09-29 @ 08:38:07
Postat av: tildaa

jag :P hihi, <33

2009-09-29 @ 13:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0