Telefonterror...

Det ringer en hel del här.
Mestadels trevligt folk.

Men så har vi dom här
FÖRBANNADE telefonterroristerna
som typ ALDRIG ger sej.

Nix telefoni till trots.

Jag brukar inte svara.
Fast idag gjorde jag ett
undantag.

Synd för den korkskallen.

"Hallo,jag häter Savni"..

Hm,redan där hade fanskapet
gjort bort sej.

"Jaha,och???" svarade jag.

"Jo jag ondrar om do har tid,två minoter?"

ORKA bry sej om taskig grammatik
och jävla dåligt uttal lixom!!!

Så jag sa:
"Har DO tid om jag ringer till DO
på fredagkväll efter sena nyheterna"???

Jag hörde hur  han suckade och sa surt:

"Men do kan inte ringa MEJ,jag är
inte hemma då"...

Idiot (viskade jag tyst) och forsatte:

"Just det!"

"OCH JAG ÄR INTE HELLER HEMMA!"

Tack & hej-ring ALDRIG mej....EVER!

Jag bara undrar,va fan ska man ha Nix telefoni
till när det uppenbarligen inte funkar????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0