Page...

Ny frisyr!?


Visst passar jag i page????

NOT.

Jävla smart att jag bara vikt in håret då!


Vore ju förbannat dumt OCH trist ifall
jag HADE klippt mej och blivit grymt
besviken, igen.
Kanske fått en depression.

Blivit ordinerad antidepressiva små piller.

Som jag "tydligen" (utan att jag vet det själv)
blev i mitt förra liv,det med Ex´et.

Fast då ska jag visst ha struntat i att TA
min ORDINERADE medicin.(enligt honom)

Det va iaf vad han slog i sånt där folk som
sitter innanför "stängda dörrar" ni vet.
(finns dokumenterat)

Mysig kille det där.
Ibland undrar jag VARFÖR jag
flyttade ifrån honom...

Jag som hade det sååååå bra!!!
För ALLA mina kompisar(som jag inte hade enl.honom)
hade varit jävligt tacksamma om dom
haft det som jag hade.(med honom)Sa han!

Det här är väl typ ALLA tjejers dröm:

Gillestuga.
Öppen spis.
Parabol.
Tillgång till bil.
Bastu.
Och HAN förstås.
Mr Charming.No 1.
(in the whole fucking Universe)

Fatta hur jävla otacksam man kan
va som människa,OCH tjej....

HADE det existerat nån jävla medicin,så
kanske jag säjer kanske jag hade varit
dopad och inte sett eländet.
DÅ "kanske" jag varit avtrubbad och
tacksam för allt det där materiella.

Men nu fanns det ingen sån medicin.
(mer än i hans sargade hjärna)

Scary,scary!



Näe,nu ska jag hoppa i säng.

Ta en Panodil.
(ordinerad...)

Och så ska jag va sådär
jävlainihelvete TACKSAM.

För att jag nu har ett underbart liv.
Med nån jag ÄLSKAR.
Som ÄLSKAR mej.

På RIKTIGT...

Go´natt vänner!










Kommentarer
Postat av: J

Japp, jag älskar dej på jätteriktigt. PUSS.

2009-09-07 @ 21:29:32
Postat av: Majso svarar:

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-08 @ 13:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0