När "hissen" tillfälligt strejkar...

Jag har en vän som har
en förkärlek till sajter
av olika slag.

Eller olika och olika är väl att ta i.

Det är sajter med samma innebörd.
Men med skiftande namn.

Och det är ju skitbra (och kul) att
dom finns.
För dom som vill och har lust alltså.

Iallafall.

Jag är inte så värst bevandrad i
den djungeln,så igår insåg jag
inte mitt misstag förrän TOOOO LATE.

Om vi säjer så.

Nåväl,jag sitter där med morronkaffet
och läser mina mejl när jag upptäcker
att ovannämnda vän skickat ett meddelande
till mej.

Från nåt "krypin" jag inte hört talats om.
Så MED är jag alltså!

Loggar in på sajten som börjar på B och
låter lite som Baloo,fast med utbytt
konsonant i mitten.

Jaha tänker jag,nu räcker det inte med
att jag ska kommentera henne på fejjan.

Näerå,vi ska tydligen gå ett steg längre.

Ja,ja shoot bara!

Så jag laddar upp min vanliga bild och
ska precis skriva ett svarsmeddelande
till "nyasajtvännen".

PLING.
PLING.
PLING.
PLING.

Så låter det i datorn.
Helajävlatiden.

Jag fattar INGENTING!

Tror först att datorn fått tokspelet.

PLING,PLING,PLING,PLIIIIING!
INTE fel på datorn iaf.

Slänger ett öga på nån jävla stapel.

Som är FULL med namn.

Dock INTE hennes!

TACK X....

Gulle dej!

Och smart Majso.
Verkligen JÄTTESMART!

Jag inser ganska fort att det är
"pling" från motsatta könet!!!

Hm.

OCH.

Under dom ca 4 minutrarna jag
befann mej på denna UNDERBARA?!?!
plats för svintörstiga och totalt
uttorkade manliga varelser,så hann
jag ta emot 92 "pling".

NITTIOTVÅ PLING!

Amazing.

Än är man tydligen inte förbrukad.
Inte uträknad alls!

TVÄRTOM.

Moahaha!

Vad säjs t.ex om detta:

Få en VIP visning på Silja Galaxy
av självaste kaptenen.

Få åka till Sicilien och spela fotboll
med en 30-åring.

Äta kexchoklad med en 23-åring.

Dansa tryckare med en 29-årig ekonom.

Privat golflektion.

++++++++++++++
en hel jävla radda med
fler erbjudanden....

TACK så hemskt mycket!
Men NEJ TACK!

Jag håller mej till min "privata"
livesajt i fortsättningen oxå.

Det är så förbannat jobbigt med
"bortamatcher"....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0