Mittilivet...om man har tur!

Tänk ändå att man har kommit
en sån här bit på vägen.

På vägen till graven alltså.
Om man har tur,så återstår
det väl nåra år till.

Man kan ju alltid hoppas att
talesättet "ont krut förgås inte så lätt"
stämmer.

Det är jävligt skönt att i skrivande
stund ha kommit dit jag är idag.

Erfarenhet har jag av både det
ena och det andra.

Viss av den är toppen,annan
av mindre trevlig sort.
Men ändock ERFARENHET.

OCH.
Man lär sej hela tiden av sina
misstag.
Stora som små.

Numera kan jag kasta oväsentligheter
i soptunnan direkt.
Rycka på axlarna.
Skratta åt sånt som inte ens
är värt skiten under skorna.

För jag är trygg i mej själv.

Jag VET vem/vilka som älskar mej.
Vilka som uppskattar och sätter
värde på mej,utan krav att få tillbaka.

Det känns kanon!

Kram på Er!






Kommentarer
Postat av: Anonym

tack snälla, DIG:-)

2009-09-29 @ 20:11:59
Postat av: Majso svarar:

Vassego!

=O)

2009-09-30 @ 16:04:25
Postat av: tildaa

jag älskar dig :) <3

2009-09-30 @ 23:28:17
Postat av: Majso svarar:

Och jag dej...

<3<3<3

2009-10-01 @ 00:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0