Förlamande samtal!

Oh la la!
Vilken dag.

Har varit ute en sväng
och besökt lite ställen.

Nåväl.

På fm kom det iallafall fram
en dam och började prata med
mej...
Hon hade fullt sjå att hålla sej
i sin rullator utan att dråsa omkull.

Okej tänkte jag,nu ska man va
sådär social som bara jag kan.

Log lite.

Skrattade där jag tyckte det passade.

Gestikulerade och inflikade nåra:
"nämen oj då" och "ja tänk va"...
(vem fan ÄR människan???)

Och hon står kvar,och står kvar
och står kvar.
I förtijävlaminuter...

Bla,bla,bla,bla!
Ähum,jaha,nämen oj,ha,ha,ha,va!!!!

Till slut pratade hon så osammanhängande
att jag inte ens uppfatttade vart tredje ord.
Lätt att konversera lixom!

Jag har fått höra ALLT om när hon och Anders,
"han som är grå vid tinningarna" och har världens
bästa Saab,med en baklucka större än Silicon valley,
sålde tomater för 25 kronor kilot på en parkering
i Motala(av alla ställen),till hennes påstådda
barnförlamning i 3-års åldern(fast hon GICK promenad med mor & far)
och läckande underliv,som hon definitivt INTE har men som läkaren med
tänder endast i underkäken skrivit i hennes journal när hon hon inte fick
foten opererad för 23 år sen...

PUST!

Det slutade med att JAG höll på att få urinläckage
och va tvungen att SPRINGA som en gepard till toan.

Och VEM stod kvar och väntade när jag kom tillbaka?
Damen med rullatorn,förstås!

Men då hade jag redan 39.5 minuter tidigare konstaterat
att inte alla "bestick låg i lådan" så att säja.

Eller rättare sagt:
det fanns inte ens en picklesgaffel däri!

Snabbt upp med mobilen och låtsas va tvungen att ringa.
(fy mej,jag vet!)
Men OOOORKA lixom...

För fan, jag förgyllde ändå hennes dag i över 1/2 timme.
(guldstjärna till mej)

Nu ska jag nog kolla igenom MIN besticklåda.
Och är den fortfarande knölfull(med eller utan picklesgaffel)
så borde det ju inte va nån fara här.
Än...

ELLER???


Svårt att konversera "normalt" med en sån här...
Fast färgen är ju,typ...snygg!



Kommentarer
Postat av: micha

haha.. men hon skulle ge sina två vinster från lotteriet till hennes två söner (hörde detta med ena örat öppet, fsta det inte var mej hon pratade med ;P) love

2009-09-05 @ 19:42:15
Postat av: Majso svarar:

Moahaha!

Den ena kan iaf supa sej full OFTA,med sån snajdig

korkskruvsöppnare...

Lyllos han va!

:)

2009-09-05 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0