Jag sa ju det!

Att pensiosar (vissa iaf) är
en akut trafikfara.

Idag såg jag en på trottoaren
lite längre fram när jag kom
körande,i godan ro.

Det va en nanosekund av
ett "Halleluja moment".

YES!

Hon går PÅ trottoaren...

Eller.
Näerå!


PRECIS när jag är jämsides
med pensiosen,DÅ rattar
det lilla livet ut rullatorn
i gatan.

Men för helvete.

Jag höll på att bajsa på mej!

Inte ens minsta förvarning.
INGENTING!

Typ stelopererad med trehundratolv
titanskruvar.

ÖVERALLT!

Vad är det dom är så jävla
rädda för egentligen????

Har dom höjdskräck eller?

VA?????

Det är ju en förbannad tur
att man har reaktion som
en jävla kobra.

Annars hade det hängt ett
skelett och dinglat i backspegeln!!!

SNÄLLA!

Det kanske är bäst att ni håller
er på syjuntan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0