I detta nu...

...befinner sej älsklingen
på nån jävla firmafest.

Med "den lilla varelsen".

Jag säjer jävla,bara för att
"respektive" INTE är bjudna!

Förvisso hade jag troligtvis inte
varit intresserad av att följa
med iallafall.

Det är PRINCIPEN!

Förbannade snålföretag.

Hoppas maten dom käkade
va god.

Så JAG slipper laga mat på
många timmar.

Sen har dom druckit öl.
Det VET jag.

Som om JAG bryr mej!
Jag avskyr öl.

Kanske tar "den lilla varelsen"
tillfället i akt.

Att tafsa lite på MIN
lammkotlett!!!

Det FÅR hon.

Men bara lite.

Jag tycker,att en gång om
året så kan hon väl fan få
göra det.

Känna lite på den fasta baken!

Det är ju lixom ett privilegium.
Nåt stort och fint.

Som en fullproppad godispåse.

Bara från mej.

Och om hon INTE gjort det.
Ja då får hon fan skylla sej själv.

Nu när hon haft chansen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0