Elvis hade vänt sej i sin grav.Och bytt namn!

Oh my GAD!

Idag har varit dagen med STORT D.

Jag har träffat Elvis "dubbelgångare".

Trodde HAN SJÄLV iallafall.

Amen fy fan!

Jag ville sjunka genom golvet.

Kräkas upp tolvfingertarmen.

Och GRÅTA.

Gråta,gråta,gråta.

AV SKRATT!

Såhär var det.

På landet har vi nåra dagar om
året när bygden ska visas upp.
I stort och i smått.

Allt från djur till loppisar och
lokalt hantverk.

Då kan man ju undra var Elvis
kommer in i bilden?

Han va tydligen inhyrd till omskrivet
ställe för att underhålla.
Eller som jag fick reda på,han hade tydligen
"tjatat" dit sej själv.

Jo,det ska Gudarna veta.
Ingen,jag säjer INGEN bjuder in en
lallande mupp frivilligt!

Iallafall.

Han riggade upp sina attiraljer.

Blinkande blå och röda slangar.
(varning redan här!)

Två stora skynken.
(fusksammet garanterat!)

OCH...

Två jävla tavlor på ELVIS.

Förihelvete.
FÅR man göra så mot en död legend?

VA!

Upp med micken,fladdrade lite
med fingrarna.
(han hade övat sen han va 12)

Öpnnar truten.

GAH.

Jag dog lixom för en sekund.(eller 1000)

Jag LOVAR,max två av hundra toner
var rätt.

Men stackar´n då.

Det va inte så mycket som en
tappad fjäder i den kanoten.

Ärligt,jag vet inte hur många låtar
han förstörde.
Men det kändes som en evighet.

Han slutade med att säja:
"Ta nu varandras händer".

Där fick jag skrattdiarré....

Min diafragma åkte hiss.
Tårarna rann.

Efter "showen" har tydligen människan
siktat in sej på mej....
(som om jag inte fick nog igår)

Jeeezus!

Han skulle pracka på mej sin
inspelade CD-skiva oxå.
För hundrajävlakronor.
Och det kan jag tala om,det enda
som va värt nåt va fodralet.
Kanske 3 spänn!

Jag avböjde.
NATURLIGTVIS!

Men han fortsatte berätta sina
helt fantastiska historier.

Han kände minsann BAREN-vinnaren
2003.
Coolt.JÄTTECOOLT!Som han sa.
Jorå,BAREN-killen hade för vinstpengarna
köpt en egen inspelningsstudio.
Där T.T (som är hans artistnamn)
fick spela in sin skiva.

Mamma Mu är BRA i jämförelse med T.T!!!

Mamma Mu är fanimej BÄST.

Nåväl.

Som avskedspresent fick jag
tre visitkort av T.T!
Men tack såååå jävla mycket!
Jag ringer.
Typ ALDRIG.

Men fatta.

VEM vill anlita nån med skinnbrallor
uppdragna till halsen.
Med sidenskjorta som spruckit i ett
av hans Elvis-moves.
Och som inte HITTAR en ton även om
den skulle fladdra ner i halsen på han.

INTE JAG.

Inte ens till pensionärshemmet hade
jag skickat honom en fredagseftermiddag.
Tänk hur många döingar dom skulle behöva
köra iväg med då.

Nej tack.

SKONA OSS T.T!!!!



The REAL king!


Ballt med kedjor va?
Och påstrukna stjärnor...
Det luktar 80-tal...


...eller till tjejkvällen kanske?
NOT!
Sorry T.T!
Men om du stryker tre nollor.
DÅ... kommer jag inte heller ringa!

BTW: vilket lopp är det?
Bröl-loppet...
jag skrattar än.Ha,ha,ha låter det!
Ni hör det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0