Djungelvrål VS Mikael Persbrandt...

Igår började ju nåt s.k
"kändis"fjantprogram
på Tv.

Jag kan inte påstå att jag
satt som klistrad precis.

Slängde ett öga på burken
till och från,drack kaffe på
ballen och fixade med annat.

Men för fan!

Vad är det för nöje att se
Bengt Frithiofsson med
simglasögon och en glaskupa
över skallen.

Tjoff och häll,så sipprar det
ner lite ormar,skalbaggar
och annat skit precis framför
näsan på "vingubben".

Tråkigt i kvadrat,spänningslöst
och totalt boring.

Fast Rafael Edholm är ju ganska
söt att kolla på.

Ända tills han satt i badbrallor
nere i vattnet.
Där försvann den kändismagin.

Pluffsig och degig.

Jag är inte alls lika intresserad
av honom längre.

Nu kan jag lixom bara tänka mej
att "ligga" med hans ansikte!

En annan kille,som jag däremot
har lite cravings på är Micke
Persbrandt.
Jag kollade på honom ikväll.
I EN OCH EN HALV TIMME.

Lilla Micke.
 
Där skulle jag kunna "tänka"
mej att ligga med hela karl´n.

I´m all in typ!

Eller njae,kanske ändå inte när
allt kommer till kritan.

Det är så jävla jobbigt att pendla.

Och förresten så har jag ju det
BÄSTA man nånsin kan få.

På hemmaplan.

Som jag fan inte byter bort
mot nåt i hela världen.

Puss J...

Du fattar ju att jag ALDRIG
nånsin mer skulle ta nån äldre
saggig 40 plussare!

NEVER.

E V E R...


Me love YOU baby...(only you!)




 


Kommentarer
Postat av: tilda

Du är tyst mamma lilla :o Persbrant är min, bara min. :)

2009-09-13 @ 12:45:42
Postat av: Majso svarar:

Ha,ha,ha!

Lilla gumman,jag hade "frikort" på honom innan du

ens visste vem han va!!!

=O

2009-09-13 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0