Bittert...

Jag förstår mej ärligt talat
inte på folk som är bittra
och sura i stort sett jämt.

Bitterhet äter ju fan upp
en inifrån.
Det syns utanpå lixom.

Jag vet ett exemplar,som
i stort sett ser ut så...ALLTID!

Jag "tror" starkt att det kan bero
på för lite bonka bonka.

Men för helvete,är det verkligen
en anledning till att va sur och tråkig
och allmänt jävla "jag-lider-brist-på-sex-sur"???

Jag kan inte påminna mej att jag varit så
när jag varit utan.

(Och då snackar jag inte ett par veckor.)

Tvärtom,så va jag lättad!
Lättad,fri,fri,lättad,glad,lycklig....
Simple as that!

Fan så skönt att slippa bry sej om
dåliga ursäkter,kladd,tjat och efterföljande:
"kändes-det-bra-för-dej-oxå",eller
"JAG-tycker-DU-ska-göra-mera-SÅ-nästa-gång".

Nu kan ju ovanstående bero på att "det"
sexet inte va universums bästa,typ.
Hur ett envägssex överhuvudtaget kan
va nåt att hänga i krusbärsbusken!

Fast även om jag inte tyckt det varit (så) illa,
så har jag fan inte känt mej sur & bitter
under "viloperioderna".

För helvete,det finns ju HUR mycket
hjälpmedel som helst nuförtiden.
Till och med på Apoteket...

Med andra ord kanske det har sin förklaring.
Att jag inte är nån "bittersnippa" alltså...
(här får man spekulera själv)

Jorå,jag lider faktiskt lite med dom
som inget "får".

FAST,jag tycker ändå inte det är anledning
nog att va "muppig" 24/7....TYP!!!
(JAG har ju lixom inte nekat personen bonka bonka)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill gärna vara "hjälpmedel"!!

2009-09-10 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0