Apropå Hollywood...

Jag tror faktiskt att jag
skulle göra mej jävligt
bra i Hollywood.

Jorå.

Jag är ju en jävel på
att speaka engelska.

Skulle till och med kunna
tänka mej att spela in en
film för nåra miljoner.

DOLLAR alltså!

Sen va det ju det där med
kvinnliga åtaganden...

Som Anna Anka sa,typ,:
"Om han vill ha en avsugning
på morronen,då är det min
plikt att ställa upp på det".

Själv föredrar jag morronkaffe.

Först.

Jag tycker nog att man ska få
vakna till lite innan man sätter
igång med dagens plikter.

Faktiskt!

Vidare tycker jag lite synd om
Anna,som "bara" sexar tre gånger
om da´n typ.

Fast det såklart,Palle Anka är
ju pensio.
Han kanske inte orkar så
mycket mer.

Ska nog ta och ringa A.A!

Hon borde verkligen prova
en "lammkotlett".
Så hon får bonka på riktigt...

För det är man ju värd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0