Skitsnack...

Jag har inga problem att
gå på toa utan att låsa dörr´n!
(hemma alltså!)
Antar att det är en kvarleva sen
ungarna va små.
Då hände det att man förhörde läxor
genom dörrspringan samtidigt som
man läste dagens tidning och torkade
av golvet och noppade ögonbrynen.

MEN.

Det finns en grej som jag fullkomligt
hatar.
HATAR!

Och det är när folk går omkring och fiser.

Fy fan vad det är vidrigt.

Jag skulle inte kunna va ihop med
nån som går och pruttar som om
det vore det naturligaste i hela
jävla världen.

Ja,jag vet att det är en "naturlig" grej,
men aldrig i helvete bland folk.
Gå undan för tusan.

Det är sååå jävla avtändande.

Jag tappar typ respekten direkt.

Ärligt,jag har hellre lite ont i magen
än .....(jag vill inte ens skriva ordet en gång till)
....bland folk!


Jävla tur att han va ute!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0