I´m back...

Det är märkligt.
Varenda jävla gång jag
varit på båtresa så blir
jag så fruktansvärt risig
i kistan.

Men nu är jag hemma och
har kurerat mej.
Med kaffe förstås.(riktigt och inget jävla blask)

Äldstingen och hennes N
hade fixat kvällskaffe med 
mackor och smaskiga pålägg.

Dessutom hade hon städat
åt lilla mamsen.
Sånt älskar jag minsann.
TACK M...

Nu är jag jävligt seg och
ska ta lite påtår innan jag
kryper ner i min alldeles
egna allra gosigaste säng.

Kram!


Färdkost!


Here we come....Silja Galaxy


Schysst hytt!


Det är ju fan vad folk är törstiga!
(mjölken va godast-vinet smakade apa!)


Tydligen Johan Becker från Starpilots!


Måste man ha nikotin får man lida pin...
JÄVLA BLÅST!


Älskade Mooooomintrollet!


Vissa somnar UTAN vaggvisa & godnattsaga!


 Lite uppfräschning...behövdes!


Erika & Mervi sjunger på finska.
Och jag fattar VARENDA ord.
NOT!


BINGOOOO....fick jag INTE!


Vi närmar oss Tukholma igen efter 23 timmar till havs!


Tack för nu!


Kommentarer
Postat av: J

Kul var det. Tycker att vi redan nu börjar planera nästa tripp!

2009-10-11 @ 10:56:17
Postat av: Majso svarar:

ABSOLUT!!!

<3<3<3

2009-10-11 @ 11:23:10
Postat av: tildaa

kul att ni haft det kul =)



.. snygg du var på den bilden när du sitter och fixar dig :) <33

2009-10-11 @ 15:19:58
Postat av: Majso svarar:

...tack-men så är den tagen på lite håll oxå!!

=D

2009-10-11 @ 16:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0