Hur fan är folk (inte) funtade???

Nyss kom lilleman upp
och lånade hammare.

Han skulle fixa cykeln.

Jag frågade om han ville
smaka nybakta maränger.

"Jag har inte tid,jag ska till
en kompis".

Okej,ska pappa skjutsa dej eller?

"Näe,jag ska cykla,han tyckte det
va för sent att skjutsa".

Klockan 20.20 på skollovet!!!

VA.....

Men du har ju inget lyse på cykeln!

"Näe,jag vet".

&/=)(?&&%¤¤%%&""#¤##"""""@@@=(%¤#%¤"¤%&

Jag finner inga ord!

Om man så bara har
en gnutta sunt förnuft,
så låter man inte ett
barn cykla UTAN lyse.

I BECKMÖRKER,PÅ STORA VÄGEN.
PÅ LANDET!

Som mamma tolererar
jag inte sånthär!










Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken toppenfarsa...inte! Jag hatar verkligen föräldrar som inte bryr sej. Jag har varit ihop med en likadan. Förstår att du blev arg!

2009-10-28 @ 21:28:41
Postat av: Majso svarar:

Cissi:

Faktum är att jag är mest besviken.

Att "predika" vad andra ska göra men inte själv leva därefter!

Välkommen hit förresten. =D

2009-10-28 @ 21:36:17
Postat av: Leo

Jag förstår inte heller logiken "för sent att skjutsa" men okej att cykla... Men jag har ju iof inga barn :P.



Förövrigt ja, sonens höstlov mottages gärna!!

2009-10-28 @ 22:31:22
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:

Nej precis!Men som sagt,en gnutta sunt förnuft.

Man behöver ju inte ens ha barn för att för att fatta!

2009-10-29 @ 00:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0