Face it!

Gick in tre minuter
på Fejjan...

Men hallå,hjälp!

Okej att man kan skriva
sin status.

IBLAND.

Blir man mer poppis och
får egenstatus ju fler statusar
man fyller i,eller vafan går det
ut på gentligen???

Vem i helvete bryr sej lixom
ifall jag bakar kl:10.tvättar vid
12 hugget,ringer mamma efter kl:13,
dricker femhundra muggar kaffe och
har fått en vagel i ögat innan Idol och
skurar toaletterna samtidigt som jag
petar öronvax!!!!

VA..............

MEN.
Såhär kan det se ut,tyyyp:

Kl: 9.32
Ska nog dammsuga i
hallen för T kommer.

Kl: 10.01
Såg att mjölken va slut,
MÅSTE springa till Favör.

Kl: 11.05
T är tydligen försenad,ska
nog messa och fråga.

Kl: 12.43
Gu´så jävla myyysigt vi
haft.T hade med sin gosiga
lilla J så hon lekte med min B.

Kl: 15.05
Skit också,fina S slutar snart
och jag har typ bah tagit ut
köttbullarna ur frysen.

Kl: 17.45
Nu är S lite lack på mej,maten
blev försenad.

Kl: 19.30
Sitter med älskling och kollar Tv,
B sover efter lite gnällande!

Kl: 22.34
Ska nog hoppa i säng,måste
fixa lite grejer imorrn och
dessutom kommer G på besök.

Kl: 23.10
Fan,B vaknade och spydde nyss.
Nu har jag torkat och bytt pyjamas.
Ska nog dricka lite mjölk innan jag
ställer klockan på 8!!!!

Däremellan har "dom" gjort typ
femhundrasjuttielva Quiz...
OCH skickat sjuhundratolv förfrågningar,
hearts,drinkar,nallar.
And so on!

ORKA...

JAG blir trött bara jag ser rutan:
"VAD GÖR DU JUST NU"?

Jaha okej:
"Ska dricka kaffe och glo på film"....

Gilla  ogilla   kommentera







Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som LITE irri,men jag kan ha fel!!!

2009-10-05 @ 20:20:59
Postat av: Majso svarar:

No,no-inte irro!

Är bara förvånad över alla statusar...HELATIDEN 24/7.Tyyyyp så!

2009-10-05 @ 22:10:35
Postat av: Anonym

Har man inget liv så...

2009-10-06 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0