Det va det!

Nu har katt(skrällena)
fått sitt.
Och kanin+marsvin.

Min "egentid" bestod
i att springa i ett jävla
tempo och uträtta lite
ärenden.

Ny almanacka.
Panodil.
Och sist men inte
minst,lite småplock
till mitt skapande.

Hämtade upp stora M,
släppte av henne,rusade
in i affären.
(jag ska va kärleksfull idag oxå!)
Hinner bara greppa en korg
så messar "lilleman":
-"Kan du hämta oss nu?".

La i femmans växel och
drog till U,där "lilleman"
varit sen igår.
Blev bjuden på kaffe och
massor med bröd.
Men ståndaktig som jag
är (ibland),så hoppade
jag godsakerna och tog
en slät kopp....

Joråsåatt nu har jag
återigen stått med
slevarna och fixat
mat+matlådor+
frukostmackor.
ALLT gjort med ENORM
kärlek som sagt.

Första muggen kaffe har
hunnit kallna,så det är
bara att fixa mer.

För kaffe...det ÄR livet!!!


Sockerchock!
Bortsett från det kan jag tala om att U
gör världens godaste bullar...


Nu ska sorteras...


Kommentarer
Postat av: Maria

Men hallå! Vad ser jag? Har du handlat smyckestillbehör på annat håll än din BÄSTA leverantör här på landet?......

2009-10-28 @ 08:58:34
Postat av: Majso svarar:

Maria:

F´låt...

Jag ska INTE göra om det...

=D

2009-10-28 @ 09:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0