Det fina med vänner...

Ni vet väl att det inte
är antalet vänner som
räknas va!

Nej för fan,det är det inte.

Det räcker att man har
nåra få.

Väldigt "nära" vänner alltså.

Det HAR jag.

Såna som ALLTID finns där
när jag behöver dom.

Såna som ser MEJ för den
JAG ÄR.

Såna som jag skulle kunna
gå genom eld och vatten för.

MINST!

Hoppas ni vet det.
Ni som är dom här
"världens-bästa-i-alla-väder-vänner".

Jag får en lyckoklump i magen
bara jag tänker på er.

Och gissa vad?

JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA.
                             ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack snälla:-) det där värmde innan det blir minusgrader IMORGONbitti,krampåse

2009-10-01 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0