Det är ju för fan fredag.......IGEN!

Tänka sej.
Att det återigen är fredag.

Om tiden ska gå så
här jävla fort kommer
jag snart va 100 år,typ!

Idag ska jag varken
städa eller laga mat.

Bara dricka kaffe och
läsa gamla reklamblad.
(eftersom jag INTE kastat skiten)

Sen ska jag nog ta ett
varmt bad och dricka
lite juice.

Kanske se på Idol
fragmentariskt och
tänka på en "bloggvän"
som oxå tittar.
I en annan del av Sverige.


Nu är det dax för
mera kaffe.

Ha det gott så
hörs vi snart.

Tror jag!


Kommentarer
Postat av: tilda

:D

2009-10-30 @ 11:04:58
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: mami svarar:

=D =D =D =D

Såååå jävla skönt!

2009-10-30 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0