Tack för kaffet!

Jaha.
Då va man färdig som
knalle för den här gången då!

Kul men intensivt
har det varit.

Fötterna är trötta.
Skallen är tom.

Munnen har skrattat.
Munnen har lett.

Men nu ska jag inte
säja ett ord på flera
timmar typ.

Och le ska jag inte göra
förrän nästa år.

Inte som jag gjort senaste
dagarna iallafall!

Fina U och hennes minsting
kom på besök i em.

Och som vanligt när nån
dyker upp sätter jag dom
i arbete ett par minuter.

Frisk luft & kaffe ni vet.

Toa har jag helt glömt
bort att gå på idag.

Man kan säja att jag har
en hel del att ta igen alltså!




Kommentarer
Postat av: J

I ett par minuter??

2009-11-29 @ 23:19:20
Postat av: Majso

Schhhhhhhhh!

=D

2009-12-01 @ 09:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0