Stake och lusseballar utan russin!

Jag älskar som sagt
INTE julen.

Åtminstone inte alla
jävla krav & måsten.

Dom har jag lagt in
i garderoben för
lääänge sen!

Jag älskar inte heller
miljoner skit och krafs
i julgranen.

HATA SÅN BRÅTE!

Dessa jävla lussebullar med
äckliga russin och obefintligt
med saffran i då...

Åt helvete med dom oxå!

Tacka vet jag lussebullar
med dööömycket saffran
och smörkräm.

DET är på riktigt det!

Så nu vet ni vad som gäller
här framåt jul.

Det är bara ett liitet bry jag har.

Vet inte VILKEN av alla granarna
jag ska sätta upp i år!

Grön.(har 2 st.)
Svart.
Eller kanske röd!

Och vad "staken" beträffar.
Den enda jag har(året runt),den UTAN
ljus alltså,i den blir det guldsprayade
kulor framöver.

Glamour mina vänner.

Enbart för mej!










Kommentarer
Postat av: J

Ja inte den röda granen iaf! Den e inte snygg...passar kanske på en bordell eller nått. Jag lägger min röst på den svarta. Vadå guldspray???

2009-11-29 @ 23:17:22
Postat av: Majso

GLAMOUR sa jag ju´...

Wait & see.....WAIT & SEE!

Moahahaha!

;D

2009-11-29 @ 23:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0