Slammer och dunk!

Jag har gått och varit
livrädd ett tag nu.
Trott att jag skulle få
nya grannar under.

Grannar med två stora
schäfrar,två små hundar
och minst fyra katter.

Vaddå tänker ni,schäfrar
som är så snälla!

Jorå,absolut.

Det är ju fan katter jag
inte gillar.

MEN.

Det ska INTE flytta in nån
med en hel djurpark.
Det ska bli inredningsaffär
i lokalerna under mej!

YES.
JIPPI.

Undrens tid är tydligen inte
förbi i "huset Gud glömde".

Fatta så jävla bra.
Knappt en minut bort ligger
lösningen på julklappsinköpen.

Och skulle jag bli trött av
allt klämmande och kännande
och funderande,då sätter jag
mej bara en stund och dricker
lite kaffe.

För det är nog det bästa.
Att man kan få sej lite Java
när man är så fruktansvärt
låååångt hemifrån.......




Kommentarer
Postat av: Leo

Det låter ju helt perfekt! Och du kan tajma in de dagar då det inte är fullproppat med folk utan i lugn och ro strosa runt och slippa julträngseln.

2009-11-15 @ 21:46:17
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0