Sånglektioner!

Jag tror FAKTISKT att vi
måste öva lite julsånger
här hemma snart.

Eller för att va exakt:
"Lusselelle".

Förvisso kan man blanda
ihop ord och uttryck,men
det jag fick höra idag va
lite väl.........KUL!

För även om personen i fråga
skyller på att:
"Ameh hallå,jag va ju typ kanske
9 år när jag sjöng den bah",så
BORDE det väl ha gått upp ett
(julgrans) ljus nån gång på en sisådär
30 år eller så!

Men näerå.

Såhär ska vi INTE sjunga på Lucia
i år iallafall.

"Lusse Lelle,lusse Lelle
ÄLVAN ÄTER FÖRE JUL....."

F ´ l åt,jag  kiSsAr  jUsT PÅ MeJ aV sKraTt!!!!

HA,HA,HA,HA,HA låter det!

(vi börjar nog med uppsjunget
redan ikväll tror jag nog)

Sådär en 17 (n)ät(t)er före den 13:e,TYYYP!

Här ska älvan precis trolla fram lite mat... =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0