Ni vet grannen,hon den flåshurtiga...

...idag stod hon som en
liten fågelunge utanför dörren!

Välkommen in sa jag och
så fixade jag kaffe.

Hon åt med god aptit av ALLA
sju sorters kakorna.

INTE.

För det fanns bara typ fem
pepparkakor kvar i burken.

Men vi hade trevligt ändå.

Kollade in stövlar,skor och
väskor i min "walkincloset".

Så här i efterhand slår det
mej att vi glömde skrika som
idioter när vi gick in bland
alla grejerna!
(ni vet den där reklamen med
brudarna VS grabbarna med
Heineken ölen)

WIIIIIEEEEE!

Det måste vi bara göra
nästa gång...

MÅSTE!

Nu tillbaka till sista plocket,
packet och skrivet!

Det är bråda dagar minsann!

Puss på Er!
       &



 


Kommentarer
Postat av: micha

du berättade väl vem som hjälpte dej att få tummen ur *****?;)

hihi annars hade du nog inte visat den garderoben..mm jag menar walkin closet;)

kram <3

2009-11-25 @ 14:35:59
Postat av: Mami

APSELUT!

;=D

2009-11-25 @ 23:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0