När man vill leva på Stenåldern,UTAN datorstrul!

Det är väl en jävla tur att man har
en extra dator när den andra fuckar
upp totalt.

Hela jävla da´n(läs:igår)va jag svinirro.

Och helvetet fortsätter...

Det retar mej att tekniken ska va
så förbannat komplicerad.

Man kan lugnt säja att dator 1 och
jag inte är speciellt kompatibla
för tillfället.

Den är så svinigt jobbig att hantera just nu!

Och så mycket kan jag tala om,att
fortsätter den fucka up mot mej
då jävlar skickar jag iväg fanskapet.

Till ett jävligt varmt ställe!

Själv hade jag gärna förpassat
mej tillbaka till stenåldern.

UTAN datorer,virus,uppdateringar
och programinstallationer som
suger grisarsle....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0