Jag fick inte...

...tid att va sjuk.
Inte så värst länge.

Fick nämligen besök
av fina U.
Så vi fikade och åt
lite pepparkakor
med mögelost.

Sen gjorde jag ett
änglahalsband åt henne.

Och det fattar ju vem som
helst,att då när man varit utan
kaffe i över en timme så är
det dax för påtår.

Så det hann vi oxå med.

Nu har jag förberett fredags-
käket lite.
Orkar INTE stå vid spisen
med nåt jävla långkok,så
det får bli varma mackor
med kantarell och champinjon-
stuvning.

MEN.
Efterrätt MÅSTE man ha
när det är fredag,så jag
kokade ihop vanilj/choklad-
pannacotta som nu står på
kylning.

Det blir nog bra det här.

En karta Panodil bara så
är man fit for fight igen.

Hoppas jag iallafall!

Ha en skön kväll då´rå!




En snabbis höll jag mej på mattan!


Man måste ju ta hand om sina gäster vetja!
(här är vi inne på andra muggen)


Kommentarer
Postat av: U

Tack snälla för en trevlig förmiddag med gott kaffe o nice sällskap som alltid. O jag fick ett jättefint änglasmycke som ska andvändas flitigt. Kramar i massor

till dig från mig :)

2009-11-22 @ 12:10:59
Postat av: Majso

U:

Det är JAG som ska tacka för att du kom!

Mycket prat...Vi kacklar som en hel hönsgård ju =)

Bamsekramar från mej!;)

2009-11-22 @ 15:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0