Hoppas han får på pälsen...

Idag när jag va i affären
fick jag se två medelålders
män stå och prata.

Inget konstigt med det.

Egentligen!

Bara det att dom pratade
väldigt högt,så man inte
kunde undgå att höra.

"Man är ju eftertraktad serru".

"Jaså,det va trevligt på 50-års festen?"

"Ja det kan man säja,men frugan gick
tidigt,hade migrän!"

"Åh fan".

"Du vet XX,jag har ju alltid
haft ett gott öga till henne".

"Jaså,har du?".

"Ja för fan,och nu är hon ju änka
sen ett par år tillbaka".

"Ja,det vet jag".

"Jorå,så jag följde med henne hem
på en sängfösare efter festen.VILKEN
kvinna säjer jag bara!!!!!"

Och så vidare.....

Vafan är det för fel på (vissa) karlar????
Bara för att det är tomt i skallen behöver
väl inte k*khuve´t ta över - jämt!!!!

(Gubbsjuka kan man oxå säja)

Hoppas han får fan för det där
med "glada änkan"....

Jävla idiot!


MOAHAHA....






Kommentarer
Postat av: Leo

Vilket svin! Och så stå och skryta om det i affären också utan minsta tanke på att vara lite diskret... eller typ ångra sig!! Gillar bilden även, är det du eller "frugan" på bilden? :)

2009-11-09 @ 18:35:03
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: majso svarar!

Leo:

Det VAR verkligen ett svin!Stilen och det förnöjsamma leendet sa mej att han INTE ångrade sej.

Det är JAG på bilden...ha,ha!

2009-11-09 @ 19:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0