Har folk fördomar eller???

Jag har ju berättat
förut om alla jävlar
som ringer i tid & otid.

Försäljare och marknads-
undersökare.
För att bara nämna nåra!

Idag va det dax igen.

Rena rama telefonterrorn.

Till slut orkade jag inte
höra femtielva signaler
gå fram innan dom små
satarna lägger på.

-"HALLÅ"!

-Ja hej,jag heter Fredrik
och ringer från xxxxx.
Finns Majso där?

-Majso?

-Ja,Majso xxxx!

-Jaha,du menar Markus?

-Nej,MAJSO!

-Okej,nu fattar jag.
Du har inte fått dom nya
uppgifterna!

-Eh,nu förstår jag inte???

-Jo alltså Majso heter numera
Markus.

TYSTNAD!

-Hallå.
-HALLÅ...Fredrik är du kvar?

K L I C K...

Säja vad man vill om
"telefonfolk",men dom
verkar inte ha varit med
om så mycket...
Man kan väl iallafall säja HEJ DÅ!

Eller är det oxå för mycket begärt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0