Fredagskvällen!

Med tanke på irritationen
över datorhelvetet igår,så
passade det jävligt bra att
bli bortbjuden igårkväll.

Tack lilla sis!

God mat,kaffe och glass.

Nu kopplade jag förvisso
inte av helt och hållet.

Hade tagit med sattyget till
dator för jag trodde i min enfald
att "datasnillet" som bor under
samma tak skulle kunna hjälpa
mej med problemet.

TROLIGT!

Inte ens han kom åt det.

Och då är det jävligt illa
kan jag tala om...

Så jag fortsätter va förbannad.
Och fruktansvärt sur.

Som PMS ungefär.
Fast VÄRRE!


Ser ju jäkligt lovande ut!
Svart,svart,svart!


Fick den här av sis!
Kan man bjuda på i Jul kanske!


Till moster Majso från stora A...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0