Skoja bara.....

Haaaaaaaa.
Klart jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR Melodifestivalen.
Jag har suttit som klistrad framför Tv´n sen
det började.
Aj lööööv music,ålwejs.

Man blir ju så glad av att titta på alla fina
kläder.
Folk som kan hålla takten och vet vad
koordination är.
Och när jag hör alla språk känner jag
mej själv lite kulturell på ett moget sätt.
Nu vill jag gå kvällskurser i alla möjliga
och omöjliga språk.

Klart jag håller på Malena och SWEDEN.
Man är väl patriot.
För övrigt är La voix bästa låten sen.....
...Främling.Även om jag inte vråldiggar
Carola....(det där va ärligt,INTE negativt)









(Fingrarna i kors liiite bara!Fast på ett väldigt positivt sätt!)


Kommentarer
Postat av: han som inte hör av sig mer om en kopp!!

har man jobba hemifrån 25000 i mån på sin blogg så räcker det med tv-balkong-tv-dator-balkong!

2009-05-16 @ 23:54:50
Postat av: Majso

Sv:Största bloggen ever!

"majsobytertillbrunettebellanupajso"

2009-05-17 @ 00:37:51
Postat av: fikning på vägen?

Om NÅGON skulle åka till sitt UNDERBARA land!kunde man DÅ få en slät kopp på sin resa!!!!!!!MÄJ BII

2009-05-17 @ 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0