Nä nu jävlar....

Stack iväg för att handla förut.
Lite broccoli,kassler och margarin bl.a.
Ställer mej i kön med min lilla vagn och
väntar på min tur.
Bakom mej seglar det upp en donna
med en stor vagn full till bredden.
Hon såg allt annat än munter ut.
Muppen framför mej i kön strular och
jag väntar tålmodigt.
Så ser jag att jag glömt en grej och går
två meter max,för att hämta.
Detta tar ca FYRA sekunder.
Och va fan får jag se.
Kärringfan med sin fullastade vagn drar bort
MIN lilla korg och kör om.
I INNNERFIL dessutom.
Sen börjar hon packa upp släktmiddagar och
fredagsmys,bindor (har kärringar mens oxå!)
och halva grönsaksdisken.
Jag känner hur feberfrossan blossar upp,
och i en nanosekund funderar jag på att ta
sats och köra rakt in i hennes hälsenor.
Men jag håller mej.
Tänker att hon kanske säjer:"Oj,ursäkta-
jag trodde du skulle....".
Men näe då,klimakteriekossan slänger
bara en liiiten ironisk blick åt mitt håll
och fortsätter packa upp på det redan
överfulla bandet.
Fy fan vad jag ångrar att jag inte utsatte
henne för lite hederlig blodvite.
Hade gärna velat se henne i fula jävla
Foppatofflor istället för stilettklackar!
"Fucking ugly shoes" till en
FUCKING BITCH...

Nästa gång tar jag REJÄL sats..
Var så säker!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0