Mellan hägg & syrén...

...har det även i år varit en jävla massa strul.
Som fortfarande håller på.
Som en sämre C-film.
TYP!

Häggen hann jag inte ens uppfatta denna vår.
Men blommande syrén har jag utanför fönstret.

Dessutom en pytteliten blomrabatt intill väggen.
Man får va glad för det lilla!




Farbror G (grannen) har planterat lite blommor på vår
i övrigt så trista gård.Det är bara ett litet problem.
När han ska gå med vattenkannan i trappan ner till
gården,så spiller han ut i stort sett allt innan han
kommer till rabatten.Med andra ord blir det över-
svämning i trappuppgången.
Jag fasar varje gång,att han ska halka på vägen upp
till sin lägenhet och att jag hittar honom i en blöt fläck!
Kanske bäst att JAG tar hand om vattningen i fortsättningen.

Söndagskramar till Er alla!
            Majso ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0