Man FÅR hata "röda dagar" (ALLA SORTER)

Fan vad jag hatar RÖDA DAGAR!Nåt överjävligt!
Alla sorters röda dagar till på köpet!
Idag är bara en enkelröd dag!Halleluja & tack för det!(fingers crossed)
Hade bara fattats att man åkt på "idiotsåinihelvete" veckan oxå!
Som sist den inträffade!
När man VET att man bunkrat upp med hela ICA koncernens lager av tamponger!
Man blir så lagom glad när man kommer in på toa,gående som en jävla neandertalare och märker att det ligger EN,
EN YNKA LITEN TAMPONG (modell mini) kvar i kartongen!

Jag behöver 16...minst för att klara mej till midda´n,cirkus!

Man behöver inte fundera länge på VEM som idkat stöldturné!!!

Det är ju själva fan att man inte får ha nåt ifred!!

Och att ungar nuförtiden inte kan vänta med att få mens till runt 30 års åldern.(och dom förhoppningsvis flyttat hemifrån!)
Anar jag ändå inte lite känningar i nedre regionen i detta nu??!!
GRÄJT,VERKLIGEN GRÄJT ISÅFALL...
Behöver jag säja att jag HATAR rött!!???


"Ge fan i mitt överlevnadskit"


Kommentarer
Postat av: Pjut

Hej va de livat i holken!!!!Lider med er J/ o du Kramar iaf

2009-05-01 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0