LOOOOOOSER.....

Hur kommer det sej att vissa har sånt "driv"?
Orkar hålla på OFÖRTRUTET.
(Kosta vad det kosta vill,i både pengar & LIV)
Gör strutsar av småfjädrar.
Aldrig kan va ärliga.
Ljuger sej själva fulla med skit.(fast det redan är fullt)

Förvrängd självbild?
Dåligt sjävförtroende?
Mindervärdeskomplex?(i grund & botten)
Avundsjuka?
Svartsjuka?
Maktbehov?
Kontrollbehov?
Och mycket,mycket mer!

Gå på utredning vetja!!!
Om det nu finns SÅ många Diagnoser.
EN vet jag med säkerhet namnet på...
UTAN TVIVEL!



Kommentarer
Postat av: minhundpompom

Faaaan va ska man säga,,,,skulle kunna säga att om det va en bil=skrota den! Blomma=sluta vattna den!men det är ju ting som inte kan jämföras med ?!Men har man en gemensam "sak",så gör ju inte de, det LÄTTARE! Men som jag sa SNART LÄGGER jag mig i, för "sakens"skull!

2009-05-09 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0