Harmlös fredag...

Jag går på halvfart.
Minst sagt.
Har ingen vidare ork med nåt.
Fast,jag har varit lite duktig.
Slängde iaf ihop två matpajer.
Broccoli,kassler och MASSOR
med ost.
Just osten fyller ut så bra!

Kaffet smakar skit och juice
har jag tröttnat på.
Man behöver ju lite små glädjeämnen
när man inte känner sej bra.
Får väl bli en tipsrad eller nåt.
Tror kanske att jag ska inhandla
lite färska jordgubbar oxå.
DET är nyttigt...och gott!

I övrigt ska jag bara ligga som en
padda i soffan och försöka friskna
till mej.Jag börjar bli trött på det
här nu.

Hoppas ni mår bättre därute
i Cyberrymden.

Kram & på återhörande!
          Majso ♥


Väljer att tänka på nåt kul....Semester t.ex

Kommentarer
Postat av: BAKAT????nyss!!!

TACK ja säger TACK ,,,!gärna lite mindre UNDERDEL på nästa inlägg med PLAYBOYbild ASSSSSGARV på fredan!!!

2009-05-29 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0